Tuesday, September 10, 2013

Majlis 'Hari Potensi KEMAS' Daerah Petaling Jaya

"... Nilah tujuan sebenar ABG JAM jadi jurulatih RMA untuk kanak-kanak sekolah tadika SS6 Kelana Jaya tempoh hari. ABG JAM dipanggil untuk melatih mereka menghdapi pertandingan antara sekolah pra (tadika) peringkat daerah Petaling Jaya. Sepatutnya persiapan dimulakan lebih awal untuk RMA ini tetapi disebabkan kesulitan yang dihadapi oleh pihak tadika SS6 ini, baru minggu lepas cikgunya menemui ABG JAM. Setelah mencapai persetujuan terus ABG JAM datang mengajar mereka. Walau masanya singkat, Alhamdulillah, adik2 ini berjaya menghafal kesemua gerakan RMA dan berjaya melakukannya. Jika diberi masa yang lebih, inshaAllah adik2 ini 'SURE' boleh melakukan gerakan yang lebih baik... Selepas persembahan akhir itu, mereka berjaya meraih tempat keempat... Tahniah buat cikgu Fariza, guru2 terlibat dan murid2 sekalian... Inshaallah pada edisi akan datang kite buat yang lebih... AMIN..."

Tarikh : 8hb September 2013
Masa : 7.30 pagi
Lokasi : SMK Taman Medan, Petaling Jaya
Majlis : Hari Potensi Kemas Daerah Petaling Jaya

Datang ke sini sebagai jurulatih silat jer... tapi KU plakk yang lebih2 ambik gambo... hahaha ;-)

Sebenarnyer saje jer nak TEST kamera handphone KU nih... ok ker ia punye kualiti... Hmmm... outdoor ok... indoor? hmmm... KARAOKE!

Kasi WARM-UP dulu... Hiyaaahhhh... Nanti dalam gelanggang kalu korang lupe korang HANTAM SAJALAH!!!! Jangan pandang cikgu tau!... hihihihi...

Alammmaaaakkkk BROOO... Blurrr daaaa.... IT'S DOESn'T MATER!!!! huhuhuhu...

Haaaaa... kalu korang terer bin teroristlah atau tourist kaa... ape yang sama dengan hari tu dengan ABG JAM?,,, teka...!

Ni JOGET LAMBAK atau SENAM LAMBAK???