Tuesday, August 14, 2018

Salam Silaturrahim Semua


"Assalamualaikum, para sahabat, pendekar & ikhwanul muslimin semua, pertamanya, saya mahu mengucapkan ribuan terima kaseh atas sokongan anda semua kerana membantu saya mencapai sasaran subscriber YouTube channel saya. Atas sebab itu saya mohon mohonlah sangat anda semua boleh memperkenalkan diri (identified yourself) & jenis beladiri yang anda 'anuti' (pelajari), sebab list fb saya dah semakin sempit, faham yer, dan yang mana x aktif atau tidak kenal, akan di unfriend, selain ingin mengetahui & mengenali anda dengan lebih mesra. Kedua, dengan izinNya, saya akan meneruskan projek pilot silat & tutorial silat atau beladiri seperti yang dicita-citakan, oleh itu, sebagai tanda terima kaseh saya kongsi kan sepotong doa, semoga ia memberi manfaat, inshaAllah, Aminnn."

DOA MOHON AMPUN & TEGUH PENDIRIAN DALAM ISLAM
Allah SWT berfirman:
وَمَا كَانَ قَوْلَهُمْ اِلَّاۤ اَنْ قَالُوْا رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوْبَنَا وَاِسْرَافَنَا فِيْۤ اَمْرِنَا وَ ثَبِّتْ اَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكٰفِرِيْنَ
"Dan tidaklah ada yang mereka ucapkan (semasa berjuang), selain daripada berdoa dengan berkata: Wahai Tuhan kami! Ampunkanlah dosa-dosa kami dan perbuatan kami yang melampau dalam urusan kami, dan teguhkanlah tapak pendirian kami (dalam perjuangan); dan tolonglah kami mencapai kemenangan terhadap kaum yang kafir."
(Ali 'Imran 3: Ayat 147)

Follow my Pinterest : https://pinterest.com/akmaledge9