Wednesday, August 01, 2018

Seni Tari Keris Silat Melayu


SENI TARI KERIS SILAT MELAYU
"Jom!!! layan jap... saje saje share sebab tetiba lupa tari keris yang pernah saya kuasai, nasib baik ada video kat YouTube, penting kita rakam setiap pembelajaran supaya ada bahan rujukan bila memerlukan πŸ™πŸ˜‡πŸ‘Š"

mohon sangat para sahabat dapat bantu saya dengan SUBSCRIBE YouTube channel saya :


Tonton video ini di YouTube : https://youtu.be/aJSOL7n6Lp8

SAYA PERLUKAN LAGI 104 YOUTUBE SUBSCRIBERS SAHAJA LAGI BAGI MENCAPAI ANGKA 1000! TERIMA KASEH PADA YANG SUDAH "VIEW, SUBSCRIBE & LIKE" AKAUN YOUTUBE, SAYA UCAPKAN RIBUAN TERIMA KASEH ATAS SOKONGAN... πŸ™πŸ˜‡
Jadi diharapkan para sahabat & pendekar sudi views, subscribe channel Youtube saya dan klik like pada video-video tanda sokongan anda kepada usaha penat lelah saya untuk menerbit kan sebuah pilot cerita persilatan dalam masa terdekat ini. πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ™πŸ™πŸ˜πŸ˜
Sila klik linked dibawah untuk subscribe :