Monday, August 06, 2018

Silat Tap Out Techniques


"sedikit tutorial beladiri teknik yang dapat saya kongsi kan melalui teknik kunci silat... moga2 memberi manfaat... bagi yang ingin berkongsi & ingin menambahbaik teknik ini pun dipersilakan... 'nobody perfect'!"
Tonton di YouTube : https://youtu.be/fbL9_ZBNOn8

Alhamdulillah, terima kaseh atas sokongan yang sudah SUBSCRIBE, bagi yang belum subscribe, saya mohon mohon sangat sokongan dari anda semua supaya dapat SUBSCRIBE, LIKE videos YouTube channel saya, sebagai tanda sokongan usaha untuk saya menghasilkan filem filem SILAT pada masa terdekat ini melalui YouTube... usaha terdekat ini adalah untuk membuat sebuah pilot filem SILAT, saya masih perlukan 79 SUBSCRIBER je lagi bg merealiskan cita cita ini... sebagai balasan saya akan subscribe back channel YouTube anda, sila maklum setelah anda subscribe channel sy dengan screenshot & bg link channel YouTube anda, sekian, wassalam πŸ™πŸ™πŸ™
sila klik linked ini untuk SUBSCRIBE πŸ‘‡πŸ‘‡https://www.youtube.com/user/akmalER5