Saturday, July 20, 2013

Tribute To Ejen Rahsia 5 (ER-5) Bahagian 1


As-Salam Buat Pengunjung Blog Ku,

MULAI hari ini KU akan memperkenalkan DIRI KU SENDIRI untuk ikatan hubungan kita semua. Ramai gak yang tertanya2 atau tidak kenal KU ini walau KU pun sudah terlibat dalam bidang perfileman Malaysia dah mencecah 9 atau 10 tahun... ape tidaknyer... bermula secara serius dalam pada tahun 2004 meninggalkan kerja tetap KU... memang orang kate keje gilerz sanggup tinggalkan pendapatan tetap demi minat dan perjuangan ku...

"...Ni nak STORY-MORI sikit tentang showreel nih... showreel ni merupakan petikan daripada aksi lawan KU dalam drama EJEN RAHSIA 5 yang ke udara pada tahun 2006 di ASTRO-RIA... KU memegang watak JEFFRY iaitu seorang berpangkat SARJAN yang gemar BREAK DA' RULEZ... Dia seorang SNIPER tapi gilakan pergaduhan... BEST watak nih... I LIKE IT..."

Untuk permulaan ini, KU akan mengUPLOADkan beberapa showeel keje KU cerita aksi KU yang terpilih dan yang terbaeekkk... HOPE ente semua suker... ;-) Untuk makluman juga blog KU ini sedang dalam proses perubahan sedikti demi sedikit... Rajin2lah layari blog KU ini... InshaAllah banyak perkara yang KU nak SHAER sama ENTE dan korang semua! Adeus!!!!