Wednesday, July 31, 2013

Tribute To Ejen Rahsia 5 (ER-5) Bahagian 4


PADA 'episod-episod' yang lepas... Cewwaaahhh... macam drama bersiri pulak... tapi memang pun... video REEL nih adalah petikan dari drama aksi bersiri lakonan ABG JAM lah... ER-5! Sudah masuk ke bahagian ke-4 dah... kejap jer... Bahagian ke-4 bukan bermakna petikan aksi dari episod 4, ianya adalah petikan aksi dari beberapa aksi pertarungan yang boleh dikatakan OKLER... tak lah hebat mane... Kenape ABG JAM cakap camtu? Mau takNYER... Penerbitan drama aksi penyiasatan ER-5 ni sebenar satu projek yang boleh dikatakan MEGA... tapi malangnyer, pihak produksi yang dilantik dan diberi peluang ini gagal dalam 'amanah'nya sehingga hampir menrosakkan keseluruhan cerita. Nasib baik ada ABG JAM dan sahabat2 tetap teruskan penerbitan drama aksi walaupun didalam serba kekurangan. Namun, hasilnya masih lagi OK dan kalau nak dibanding kualiti aksi pertarungannya dengan drama2 lain rasanya belum ada yang mampu menandingi... tapi ABG tetap sedih sebab sepatutnya kami boleh lakukannya dengan lebaih baik lagi...

"...Sedih-sedih GAK, ni haaa... Nak STORY-MORI cerita al-KESAHnyer tentang petikan SHOWREEL nih...Ini merupakan petikan aksi pertarungan dalam episod ke 10 dalam ER-5. Pertarungan ini berlaku pada waktu SUBOH daaa... tu yang ABG JAM taip STORY ni pada waktu SUBOH... hahahaha... Episod ini menceritakan jenayah yang dilakukan oleh sebuah kumpulan kongsi gelap tempatan yang bekerjasama dengan pihak kongsi dari FILIPINA menculik ketua operasi ER-5 iaitu Tuan X. Kejadian itu membuatkan pasukan ER-5 yang diketuai oleh Kapten Hadi cemas dan bertindak untuk menyelamatkan Tuan X di sebuah pulau... Perggghhhh... Kire ER-5 nih ceritanya sememangnya LEVEL2 antarabangsalah..."

Tapi sayang seribu kali sayang... Ape Nak di KATE... Nasi dah jadi bubur... InshaAllah jika berpeluang 'membikin' dan ada modal sendiri, ABG JAM dan rakan2 nak REMAKE semula cerita jadi lagi baik!!!!