Friday, May 31, 2013

Aktiviti Bulan Mei 2013

PENGGAMBARAN
Setakat ini masih belum ada... Elok juga dapat rehatkan sikit badan yang lesu di'balun' dek penggambaran filem KL Tak Gangster baru-baru ini ;-)

PERSEMBAHAN


18 Mei 2013 - Persembahan Silat & Seminar Silat Sendeng di Kolej iCAN, Menara Maxis Segar, Pandan Indah, Kuala Lumpur.
Buat julung kalinya, Akmal Edge dijemput membuat tutorial berkenaan beladiri silat di sebuah kolej di Kuala Lumpur. Alhamdulillah, sambutannya sungguh memberangsangkan. Terima kasih buat pihak pengurusan kolej ICAN, yang memberi peluang saya membuat persembahan diulami dengan majlis ilmu yang dapat dikongsi bersama-sama para pelajar kolej tersebut. Moga-moga ianya dapat memberi impak positif dan dapat diteruskan pada masa-masa yang akan datang.

 
18 Mei 2013 - Persembahan Silat Di Plaza Alam Sentral, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
Selepas tamat membuat persembahan dan tutorpal beladiri di kolej ICAN, Akmal terus bergegas ke Plaza Alam Sentral Shah Alam bagi memenuhi promosi majlis Expo Perkahwinan dan Pakaian Pengantin Malaysia pada sebelah tengaharinya. Seperti biasa majlis ini adalah undangan daripada sahabat seperjuangan iaitu encik Nizan selaku 'perancang majlis perkahwinan' yang sering berkolabrasi dengan pasukan silat saya iaitu 'AkmalSilat'. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar semoga kerjasama ini berkekalan sampai bila-bila.

SEMINAR@BENGKEL BELADIRI
Mengikut perancangan adalah awal bulan mei, namun terpaksa ditunda dek piliharaya umum pulakkk. Insya-Allah, jika diizinkan-Nya, Akmal Edge akan mengadakan Seminar Pengenalan Silat Sendeng dan Teknik Beladiri di Pasir Mas, Kelantan DN selepas berakhir proses PRU 13 ini.

LATIHAN SILAT
Dibawah bimbingan Akmal Edge di AU3 Keramat dan Wangsa Maju Seksyen 1. Insya-Allah, awal Bulan MEI 2013, Gelanggang Sendeng akan dibuka di Shah Alam dan Puchong. Bagi anda yang berminat mempelajari silat Sendeng, sila hubungi Cikgu Akmal ditalian 017-3325657 atau 013-3484934.  Latihan secara peribadi (Personal Training) turut disediakan!