Monday, August 05, 2013

Tribute To Ejen Rahsia 5 (ER-5) Bahagian 5


SEDAR tak sedar dah masuk bahagian kelima buat kolum 'Tribute To Ejen Rahsia 5' ABG JAM nih... Sebenarnya ada banyak babak pertarungan yang melibatkan ABG JAM dalam cerita nih, tapi ABG JAM tak muat-turunkan semua, kalau semua alamatnya tak ABIH2 ler ruangan nih nanti... Dalam episod kali ini, ABG JAM paparkan petikan pertarungan dalam episod terakhir dalam ER-5. Kirenyer tahap 'international' JUGAK citer ER-5 nih... Ada melibatkan MAT BLACK... perggghhh... Let's KICK it!!!

"... Maka, STORY-MORY video-REEL ini adalah petikan pertarungan dalam episod terakhir Ejen Rahsia 5 iait episod ke-13 yang bertajuk UNMASKED. Fulaweyyyy... ENTE perasan dan PERASANTAN tak? Kesemua tajuk dalam ER-5 ini adalah dalam bahasa inggeris... Dalam episod UMASKED, ada sikit babak cintan-CINTUN tapi bukan melibatkan ABG JAM...Eeeee... geli tengkuk kalau ABG JAM buat babak tuh... Salah seorang daripada ali ER-5 iaitu Shahrul terpaksa membongkar rahsia demi menyelamatkan 'awek' NYER... Aweknyer itu adalah nspektor polis yang turut menyiasat misteri TEAM ER-5 nih. Dalam operasi menyelamat itu Shahrul tercedera dan ketika itu rahsia identitinya terbongkar... Rahsia ABG JAM iaitu Jeffery takkkk... huihhh... hero la katakan..."

Inilah serba-sedikit tentang petikan2 aksi video-reel tentang ER-5. InshaAllah keluaran akan datang ABG JAM akan 'keudarakan' video-REEL' aksi ER-5 secara keseluruhan yang diedit khas untuk ENTE semua...