Wednesday, August 14, 2013

Tribute To Ejen Rahsia 5 (ER-5) Bahagian 6 (Akhir)

 

...BERTEMU KEMBALI...

ALHAMDULILLAH, Dengan Izin-Nya Dapat kembali ABG JAM melakarkan nukilan ini sekali lagi... Masuk ke bahagian 6 buat kolum 'tribute' ini dan merupakan bahagian terakhir buat kolum ini. Selepas ini akan muncul kolum 'tribute' yang lain berkenaan dengan kerja-kerja seni yang pernah ABG JAM lalui hingga kini...

"...Cam biase, ABG JAM nak STORY-MORI sikit, walau masih mood RAYE nih... seperti yang dijanjikan ABG JAM akan menyambung kembali penulisan & celoteh ABG JAM dalam blog KU ini khas buat ENTE2 sekalian. Video-REEL yang terakhir ini adalah video gabungan aksi pertarungan terbaik yang terdapat 13 episod ER-5 yang melibatkan aksi 'GOCOH' ABG JAM... Hahaha... Semoga ENTE-ENTE semua terhibur... Harapan ABG JAM... 'Always Stay With Me', sebab ada banyak lagi perkara yang ABG JAM nak kongsi dengan ENTE2 semua lepas nih..."

Terima kaseyyy... Atas sokongan dan dorongan sahabat2 semua... Moga satu hari nanti cita2 ABG JAM nak bikin filem beladiri beridentitikan 'MALAYA' akan terlaksana... Tolak 'copy-cat'! Tegakkan 'original identity'!